lördag 6 juni 2009

grattis till studenterna...

igår så var man i skolan, vi hade först musikalövning, ´gick inte det bästa men vi försöker ialla fall. men sen efter lunch skulle mer en halva klassen bort på student. så det var bara jag nicole och olivia i från tjejerna i klassen och 6 killar kvar, men jag måste säga att vi hade kul!
Det var skönt att bara vara så några.
men sen efter skolan blev det att gå hem med nicole, det var lite blött ute men det gick bra ändå.
sen kl halv sex blev det att åka på student. kul vare, jag får väll säga grattis till Jon och Jonathan eller hur han nu stavas. ;)
men det var faktiskt väldigt kul måste jag säga.
vi var hos dom till kl halv tio och sen blev det att åka till nicole på kvällen och där var linn och frida också. Alltid lika kul med er, ni betyder mest!!!
jag säger bara STORT HJÄRTA...,
och där sov vi alla över, och sen nu idag så gick vi ut och vi alla köpte glass, det var gött må ni tro.
och nu ikväll ska nättan sova här för att mamma och pappa är i stockholm,
men jag säger bara puss på denna underbara dag..,

xoxo/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar