lördag 6 juni 2009

jag vill bara be om ursäkt...

jag vill bara be om ursäkt för att jag kan ha varit lite väll dum, visst jag blir lite trött på att ni inte hörde av er, för att ni sa ju alltid att skulle prata med varandra och sen höra av er men det gjorde ní inte, och det hände inte bara en gång utan flera. men jag vill bara be om ursäkt för jag kan ha överdrivit lite men jag vill ta tillbaka det jag har sakt men inte allt kanske men det mesta, men jag vill bara att ni ska förstå att det inte bara gäller inte bara en person utan er båda, och det drabbar inte bara en utan fler.
och det är jobbigt för man tror nämligen inte att ni vill träffa oss för att ni bara dissar oss och det är ganska jobbigt så det är därför jag har känt att jag inte velat träffa er och jag vet inte hur ni andra känner men så känner jag..
och nicole det är inte bara du som har dåligt samvete utan det har jag också.
men men jag vill bara be om ursäkt för det som har hänt, ja nu har jag typ skrivit att jag vill be om ursäkt överallt på detta inlägg men men,...

:)
xoxo/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar