onsdag 3 juni 2009

en skön onsdag, men dåligt väder... -_-'

idag var det då skola, skit kul (noot) men vi ''spex'' tränning eller vad man nu säger. det var väll kul men man är bara lite trött på att ha det varenda liten dag, men visst det är skönt att vara ledig från lektionerna men det är ändå sista veckan tillsammans med klassen och då tycker jag man ska ha roligt med klasskopisarna. men men jag ska väll inte klaga för att det är ju jag själv som har valt att vara med.
men ialla fall efter skolan blev det att dra in till stan med linn och nicole.
alltid lika kul med er, vi var och åt på grillstugan,skrattade som vanligt... men vi borde snart vara stam kunder där alltså vi äter där ganska ofta, (a'
jaja, vi kommer snart rulla fram ;) ialla fall jag...
men vi åt inte bara på grillstugan utan, jag var och la undan ett par skor på dinsko som var svarta som jag tänkte att jag kunde ha till skolavslutningen, men jag kommer nog inte få köpa dom för min mamma...
jaja, kul inlägg (noot) men men jag hade inget att göra så då blev det att bara skriva lite om dagen, kul ju....

xoxo/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar