torsdag 23 juli 2009

(y)

idag blev det att hjälpa till att handla till strand, det var ialla fall kul igenfört med igår när jag fick plocka sten.
efter det blev det att träffa linn,nikki,elin och frida, vi kollade på två filmer och det var inte bara två vanliga filmer utan TOPPEN BRA var dom..
en av dom hette takend eller hur det nu stavas den var otäckt och väldigt hemsk. och den andra minns jag inte men den filmen hade hänt i verkligheten, riktigt bra med den var så grymt hemsk jag klarade inte av att se alla scener i den men den var riktigt riktigt bra!! (y)
efter att ha sett dessa filmer så blev det att gå hem och byta om lite och sen dra vidare till strand och äta pizza goottt,
träffade folk där som kommer jobba på strand, det var trevligt (y)
jaja nu orkar jag inte skriva mer om dagen för nu ska jag se på sex and the city, (y)
så jag får väll säga puss och godnatt så läge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar