torsdag 23 juli 2009

harry potter och halvblodsprinsen ..,


igår va man i kalmar på harry potter och halvblodsprinsen med elin,nikki,mia och tobias.
jag måste bara berätta lite vad jag tycker om filmen och det är att den inte är den bästa men det är klart den roligaste, vi skrattde nästan igenom hela filmen. (y)
och rupert (ron) är så grymt snygg och hur söt som helst, jag tyckte också han draco eller vad han nu heter också är väldigt söt, det är klart daniel (harry) också men rupert är klart snyggast(a)
men tillbaka till filmen, klart är det elin, nikki och jag som skrattar mest, och vi skrattade till och med när det var lite sorligt och då vände sig alla och glode på oss som om vi vore idioter, hehe så kan det vara ibland, kul hade vi ialla fall ;D
Jag rekomenderar filmen även att den ite var den bästa men den var grymt mycket mycket roligare än dom andra, jag kan säga att rupert(ron) gör typ varenda harry potter film (y)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar