måndag 8 juni 2009

vill inte att det ska ta slut..

jag vill bara säga att jag vill verkligen ite att denna vecka ska ta slut för då är det, slutet på fyra underbara år med er, och när jag täcker på det så bara rinner tårarna. men jag hoppas att man kan hålla kontakten med så många som möjligt, emn jag vet att jag kommer hålla kontakten med er alla mina underbara vänner, för att ni betyder så inromt mycket för mig ocj ni vet att jag ställer upp vad det en är och jag hoppas att ni gör det för mig med. men det tror jag att ni gör. men jag älskar er otroligt mycket.
men jag vill verkligen också hålla konntakten med er i klassen också men det tror jag inte vi kommer göra men jag hoppas det. och ni är verkligen den bästa klassen någonsin och när vi börgar gymnasiet så kommer inga nya kunna ta er plats.., 91b ni är världens bästa och underbaraste klass jag någonsin har gått i....

jag kommér sakna när nicole säger vi är försena till lektionerna även att det typ är 10 min kvar tills vi börgar, och linns alla roliga komentarer och fridas tjat, robin och simons jobbiga humör, antons utbrott, sebastians jobbiga plutta med läppar, petters jobbiga,iriterande kramar (jag säger bara jag får aldrig), och filiphs skratt så fort petter gör nåt, villes, oscar, oskars retiga knuffar blickar, och tjejernas högljuda röster/skratt i koridorerna och i klassrumet, och alla andra, jag kommer verkligen sakna 91b. ;)

så jag säger bara att 91b you rock ;*

hihi

här kommer en bild på min underbara klass --->


xoxo/e


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar