måndag 8 juni 2009

fint väder eller vad tycker ni...,?

idag har det varit en okej skoldag, men den kunde ha varit bättre om vi hade haft fiinare väder. men vi hade musikal övning och det kunde väll ha gått bättre men jag måste ändå säga att det var den bästa gången hittils. men men förhoppningsvis går det bättre imon...
men efter skolan blev det att cykla hem i rengnet och Ja jag ni hörde rätt om att jag cyklade i RENGNET. jag säger bara en sak att jag hater rengn. jag hoppas också att det blir fiinare väder resten av veckan för att det är ju skolavslutning och det får bara inte rengna då, för då vet jag inte vad jag gör.
men sen ialla fall blev det att åka hem och göra sig i ordning lite för att man var så grymt blöt för sen skulle man ner till havslätt och äta tacco baguett eller hur det nu stavas. men jag åt inte själv utan anna meling, nicole,linn och frida va med också, det var verkligen riktigt gott.
och så vill jag bara säga tack till anton poopuu för brillorna, det var verkligen jätte snällt och gullit av dig men du hade verkligen inte behöft det, men tack så jätte mycket. :)

så jag får väll säga puss på denna bra dag.,
xoxo/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar