söndag 24 maj 2009

Lungn dag idag...

I dag har jag bara tagit det lung och städat mitt rum kollat på britney spears videos och blingat om min mobil, och senare blev det att kolla på gossip girl.
Nu snart kommer kära pappa hem med donken, ska bli skit gutt för jag är hur hungrig som helst.
Men ialla fall på gossip girl blev det att titta på snyggingen nate som är på bilden över. visst är han snygg, det tycker jag ialla fall.

Ja visst var detta inlägget kul (NOOT) alltså det finns verkligen inget att skriva om på denna tråkiga skit blogg, ddet är bara för jag ska sluta vara så taskig, och skriva taskiga saker och då är den ju inte ett dugg kul att läsa. Jag förstår inte hur blondin bella orkar att skriva typ hela tiden om saker och ting hon ska eller har gjort eller gör. Men nu förstår jag inte varför jag skriver om detta eller om henne.?
Skit samma detta var sissta inlägget för idag. Kanske för veckan får se, men men sov gott får jag väll säga nu.

puzzz och godnatt!!

xoxo/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar