fredag 29 maj 2009

Hemma från hajken, och snart raggar runda med tjejerna!

Jag kanske måste börga med att jag har varit på hajk med min klass från torsdag tills idag (fredag alltså) men det fattar ni eller hur?
men ialla fall det har faktiskt varit väldigt roligt. Bara när vi gick dit så var det varmt och tungt med all packning och självklart så hamnade jag och nicole sist som vanligt för vi orkade inte gå så fort som alla andra välltränade i klassen gör.
Men sen när vi väll kom fram till platsen vi skulle sova på så blev allt bättre igen, bara att man fick en massa myggbätt men det är väll sånt man får leva med. Men jag orkar inte skriva så mycket mer men här kommer lite bilder från hajken.!
Men snart ska nicole,linn,frida och jag ut på en raggar runda, ska bli kul vi ska nämligen åka i nikkis mammas pojkväns bil, det kommer verkligen bli skit kul. Men ialla fall här kommer bildernarån hajken. ---> ;)
och jusste jag glömmde nästan set är nicole som har varit fotograf på dom flesta bilderna ;)
x0x0/E


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar