måndag 11 maj 2009

Längtar....


Jag vill bara säga att ídag fick jag reda på att jag skulle på Britney Spears den 13 juli
i globen med nicole. Jag är hur glad som helst kan inte beskriva det, LÄNGTAR redan...
Kommer att sitta hela dagarna och räkna ner.. jag har börgat redan.
Så jag vill bara tack min pappa och mamma för biljetten och nicole för att hon vill följa med.
<3

Men det finns ju inte bara positiva händelser i livet, det finns ju också negativa och nått som är det är att i fredags fick vi reda på att vi ska ha nationella prov i Biologi imon alltså tisdag, och det är sååå surt för att det är typ hundra sidor att läsa, men det orkar inte jag så jag skiter i det, för att vi fick inte reda på det i tid.
Men men så kan det va.
Men nu ska jag lägga mig.
Puss och godnatt.

xoxo/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar