tisdag 12 maj 2009

63 dagar kvar....


Men nu ska jag skriva om hur dagen har varit.
Idag hade vi nationella prov i biologi, och det gick åt pip-svengen, jag skrev precis vad jag tyckte i börgan om att det var dåligt förberätt och det var det också, för vi fick reda på det i fredags och vi hade det idag.
Men det var inte det ända, jag gjorde bort mig också, man skulle nämligen skriva om hur man tar pulsen på sig själv. Men det gjorde ju inte jag för att jag orkar inte läsa det som stog på pappret och så hade vi pratat på kemin om att man skulle skriva en egen uppsats om det eller rättare sakt en egen lektion om labb, och då hade jag tydligen blandat ihop det, och skrev om kemi istället för biologi och det var ju inte bara lite pinsamt, lärarna kommer skratta åt det när dom rättar mitt prov, det är såå typiskt mig -_-'
så man kan säga att jag är BLOND, men men det är jag stolt över.

Men annars har dagen varit bra, jag har varit med min bästa bästa vän nicole, och ätit pannkakor eller hur det nu stavas, vi har skrattat lika mycket som vanligt.
Sen när jag åkte hem, blev det att kolla på bästa the hills, alltid lika bra, bara att det är repricer men men det är alltid lika bra endå.

63 dagar kvar till britney spears...

<3

xoxo/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar