fredag 22 maj 2009

fest in the city...


Imorgon blir det både kalas och fest...

Jag säger bara YEEEYEEE....

Kommer bli skit kul imon, men kl tolv blire att cykla in till stan, ska nämligen gå på stan med nicole, linn och amanda. Sen kl två eller var det kl tre? äsh skit samma när det var.. Mne då ska jag till min kära farmor hon fyller nämlige år, så ska fira henne, och då kanske man också kan träffa min kära kusiner som man inte har träffat på flera månader alltså rebecca och isaac, men jag har ju fler kära kusiner men dom träffar jag ju ganska ofta men dom är också mina kära kusiner.

Men ialla fall kl, sju blire att gå på fest med nicole, hennes mamma och hennes kompisar ska ha fest in the city för att dom har fyllt år och då har jag och nicole blivit inbjudna att jobba där och det kommer bli hur kul som helst.

Lääängtar redan........

Så förhoppnigs viss kommer dagen bli jätte jätte rolig.

Jajaj det var bara ännu ett till långt inlägg för ikväll, bara för det blir det nog inget inägg imon, men men får se hur det blir med den saken, ni lägtar vbäll till att läsa ett tråkigt inlägg till. Men jag fick reda på av nicole att hon tyckte min blogg var rolig och då måste jag säga att det var ju kul att hon tyckte det, jaja men jag tycker linns blogg är den roligaste som finns att läsa jag säger bara ¨Döda Liket¨ HAHAH x')) ;)

Men ska lägga mig snart så jag får väll säga puzzz och godnatt, på er...


p.s här kommer en söt liten bild på mina söta kusiner isaac och rebecca!

xoxo/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar