söndag 24 maj 2009

FEST IN THE CITY igår....


Igår var det fest in the city, Kul vare, skrattade och hade mycket ,mycket kul..

Nikkis mormor var nog den roligaste personen igår, hon var nog lite dragen, men hon var hur rolig som helst oah man fick ett gott skratt.

Men jag måste ju bara säga GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS till dom fyra som fyllt/fyller år! Det är ju nåt man inte får glömma.

Men det var inte bara kul utan det var super kul när jag nicole och felix fick följa med och åka raggar bil,, det var det bästa på hela kvällen tror jag efter nicoles mormor så klart!

Men jag måste bara säga detta, sådan mormor sådan mamma och sådan dotter, jag märker nu vem nicole har fått all sin överskottsenergin ifrån!!! ;) haha, jag var bara tvungen att skriva det, för det är ju sååå sant.

Men Det var lite från igår kvällen, och jag vill bara tack för att jag fick vara med också. :D :D

Men nu får jag bara säga krya på dig nicole och får hoppas at febren, halsenoch huvudet blir bra och ett litet tips till dig bada inte med kläderna på i maj, det är ju inte sommar än, du får bada mycket i sommar istället för att bada nu, men det lustiga är att inte sara har blivit sjuk än! jaja hon har väll bara tur antar jag.

Men här kommer en bild på nicole och mig när vi står vid raggar bilen. ;)


xoxo/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar