lördag 7 november 2009

real ?

vill ni veta nått kul ? jo men det är klart ni vill det! varför frågar jag äns ?
för fyra år sen så köpte nicole en vit päls, och när hon använde den, flinade folk åt henne när hon hade den, sen efter två år fick jag den för hon vågade inte använda, men jag använde den och den julen fick jag en grå päls från H&M och folk höll på och flinade åt mig med men jag brydde mig inte, bara för andra inte gillar den så betyder det inte att jag måste göra det med, jag gillade dem och därför brydde jag mig inte! Men minns när endel sa ''vad matar du dne med''!?
men ialla fall, idag eller rättare sakt i år, så är det jätte inne med pälsjacka! men ni kanske inte förstår det roliga med dethär? men det är dom som flinade åt en eller skrek en massa saker, vill ha en pälsjacka idag eller har redan en! det tycker jag är ganska kul!
men jag kan säga såhär, den som skrattar först, får det tillbaka i efter hand !! ååhh blir så störd på sånt ibland!!

nu ska jag inte skriva mer!
PUSS och godnatt :*

1 kommentar:

  1. Som när jag ville hitta en smal slips när jag var 13 år och det fanns inte att få tag på det året, vintern efter hade alla det... Eller när alla retade mig för mina converse... och nu är man retad om man inte har det. Herregud... Pälsar har man väl burit sedan stenåldern, det är inget nytt. Själv tycker jag att päls är det absolut vidrigase man kan bära. Människor som glatt stoltserar med deras döda djur, fy fan så vidrigt.

    SvaraRadera