onsdag 11 november 2009

11/11

ja min dag är ju alltid lika rolig och läsa om så varför inte höra om den -.-
skolan idag var BÄST!! eller nja kanske inte själva skolan, utan ESV:n! har ju dans och det är det bästa jag vet, vi dansade till beat it idag igen (Y) och gick igenom dom andra danserna och sen kom vi på nya dansteg till våran ''egna'' låt. (Y) jag hoppas verkligen jag får dansa bland dom första på beat it men jag tror inte det för jag brukar inte ha tur när man ska lotta men får hålla tummarna.
men sen efter skolan blev det hem och se one tree hill och lyssna på musik (Y) och efter satt jag och prata med min syster och hennes kompis josefin. blev lite skratt där!
men nu blir det att titta på MTV som vanligt (;
men nu ska jag inte skriva mer.
puss så länge :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar