tisdag 3 november 2009

DANCE WITH ME

sitter och tittar på mina favvoriter som Britney Spears och Michael Jackson på youtub,

och älskar bara smooth criminal med michael jackson, han dansar helt otroligt, pappa och jag satt och kollade på massa muik videos igår och vi satt bara och gapa åt hans dans alltså!
jag har alltid tyckt att han är så grym på dansa, men nu har jag laggt märke till allt, han flyger fram med sina dans steg och är så mjuk i kroppen, kolla bara denna, när han kör den live:

men sen har jag hittat min favvorit med briney spears när hon dansar, kolla bara denna, hon är väldigt duktig hon med tycker jag, hon har inspererat mig med sin dans så länge jag kan minnas !!!



tycker ni kan ta er tid att titta på dessa, men det kanske inte är så lätt för att dom är sp små, men ni kan nog se ändå!! (; dom är verkligen hur duktiga som helst och dom vet hur man dansar, så det är mina två förebilder när det kommer till dans!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar