måndag 19 oktober 2009

time for a change

okej detta är sista inlägget för idag, men som jag skrev i denna rubrik så kommer det bli lite ändringar tror jag, för jag tror att ni som läser den tycker den är väldigt tråkig för att det bara är om kändisar och bilder på deras kläder jag tycker är snygga, men som jag har skrivit ett av inläggen så är det för att jag är väldigt intresserad av kändiskapet och kläder musik och allt sånt jag skriver idenna blogg, och så skriver jag inte ofta om min vardag och det ska det bli ändrigar på! men det kommer fortfarande vara lite om kändiskapet också, för det tänker jag inte sluta med bara minska ner lite (;

och så kanske det kommer lite mer dagens outfit, för det gick inte så bra med det, har bara gjort det en gång innan så det kanske det blir lite mer av!
men nu måste jag sluta skriva för mna orkar inte läsa lång inlägg men men..
det blir nya inlägg imon.
puss och godnatt får jag väll säga då :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar