torsdag 29 oktober 2009

Thriller

ja nu sitter jag och läser en massa michael jackson låt-texter, han visste verkligen vad han höll på med, alla hans låtar är helt otroligt bra, han fick det lilla extra som inte många andra får i sina låtar, men nått jag inte kan fatta är att han inte lever, det går inte att förstå!
visst jag har inte skrivit om honom så mycket innan förens han dog, men när jag fick reda på att han skulle göra sina sista shower i london vill jag åka, jag minns att jag sa det till mina vänner och att min pappa ville åka med!
Men sen plötsligt dog han! det hände så fort!
jag tänker bara på this is it som jag såg igår, han var så grym och han visade verkligen vad han vad levde för, han kommer alltid vara THE KING OF POP!♥

jag vet att jag skrev nästan samma sak i ett annat inlägg igår men måste bara skriva av mig och när jag sitter och läser en massa texter så kommer en massa tankar upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar