måndag 28 september 2009

READ THIS --->

ni som läser min blogg (inte så många men) ialla fall, kanske undrar varför jag lägger upp bilder på olika kändisar och ni kanske tycker det är ointressant. Men det är så här jag tycker det är skit kul och leta bilder på olika kändisar, för jag är väldigt intresserad av Hollywood och mycket inom kändiskapet, och det är därför jag lägger upp bilder på kändisar, och min kläddstil får jag mycket från min olika kändisar, visst kalla mig wannabe, men i USA t.ex. så är allt inne innan vad det är här i sverige, som t.ex. ni vet när man använde ett band runt huvudet, vilket man använder nu också men ialla fall, det avände dom mer än ett halvår innan det kom till sverige, och då när jag såg det så tyckte jag det var skit snygg (alltså innan folk använde det här) och då började jag använda det och sen efter bara några månader så såg jag bara fler och fler använde det. Detta var bara ett ex men det är just det som är poängen. Mina intressen är alltså inte sport eller nåt sånt, utan det är mycket inom kändiskapet, kläder, musik och dans!! okej detta inlägg kanske ni inte tycker var det roligast och inresantaste men detta är vad min blogg kommer och redan handlar om, och om ni tycker min blogg är tråkig och tänker att hon alltid skriver om kändisar och massa annat, men läs den inte då, jag tvingar er inte! Så nu vet ni lite mer om mig och mina intressen och självklart min blogg.
puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar