måndag 28 september 2009

i need your help

jag vill att ni ska hjälpa mig med en sak, och det är att bara komentera med ett nummer mellan 1-5, för jag kommer nämligen lägga upp en bild (klicka på bilden för att se den större) där det är fem olika bilder, och på dom bilderna har jag skrivit ett nummer på varje bild, och då ska ni komentera vilken ni tyckte var finast okej! det skulle vara kul om ni kometerade som läset bloggen, ju fler komentarer dessto roligare är det, !!
ni kanske tycker dom ser likadana ut men ändå skriv bara vilken ni tyckte var finast ,alltså färgen på håret!

5 kommentarer:

  1. nummer 3 var riktigt fint! :D

    SvaraRadera
  2. 3 och 5 tycker jag var fina :)

    SvaraRadera
  3. ja jag tycker också dom vara fiina det är kanske därför jag har svår och bestämma mig (a) hihi
    tack för att ni komenterar ! (:

    SvaraRadera