fredag 28 augusti 2009

har inget att göra..

så jag får skriva lite om allt onödigt lite som inte är ett dugg intressant att läsa, och kolla jag har redan lyckats, -_-'
är inte jag duktig eller?
men jag kan berätta vad jag gör just nu, hehe .. mhm vad gör jag? jo lyssnar på musik som vanligt och då tror ni säker britney spears eller jonas brothers men det gör jag faktiskt INTE!!!
jag lyssnar faktiskt på skillets nya skiva, den är SKIT bra verkligen (y
för att skryta lite då, jag gillar inte det men jag har inget att göra så då gör jag det ;)
och det är att jag har sett skillet i usa live när pappa spelade, coolt ju ? ;o
ja visst är de det!!
Dom bodde i samma hus som några i pappas band gjorde!!! men detta fick jag bara reda på för någon vecka sedan.. så jag är lite efter måste jag säga..hehe, jaja så är det att vara blond och jag gillar det !!
ja hur intressant var detta inlägg ? inte ett dugg!
jag tror jag tappade er redan på första menningen, men men hade tråkigt som sakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar