söndag 19 juli 2009

en helt underbar vecka..

denna vecka har varit helt underbar, i måndgas var det att åka till stockholm och se min största idol, Britney Spears, jag har väntat i tio år får att få se henne live och det fick jag äntligen göra, sen på tisdagen blev det shopping, älskar det. senare på tisdagen åkte vi hem, för att dagen efter skulle jag till öland med min familj och det blev att sola och bada GUTT.
och sen på fredag eftermiddagen kom nicole,..
dagen efter var det inte något strand väder så vi åkte in till stan, och gissa vad som händer där, en snygg kille kommer fram till oss och frågar om vi ville bli fotograferade och självklart skriker nicole att hon vill det och då senare blev vi hämtade av en limon (bilder kommer)
och körde oss till fotostudion, och där fick vi fylla i några papper och efter det fick vi make -up och sen fick vi byta om och efter det blev vi fotade :D
kul vare , nu kommer lite bilder från denna underbart roliga vecka med familjen och nicole :D
bilderna blir i collage, jag orkar näligen inte ladda upp så jätte många bilder :p
men om ni vill se collaget i störe format är det bara att klicka på bilderna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar