fredag 12 juni 2009

STORT hjärta!

idag vare då skolavslutnig! jag kan inte skriva så mycket för om jag gör det så börgar jag gråta, men det gör jag redan, så vi får se hur detta inlägg blir.

ialla fall, idag var det den dagen alla skulle säga hejdå, men jag hoppas vi alla fotfarande kan vara vänner.., först vare att mötas i skolan sen vare att gå till forum och titta på dom som sjöng, fy vad duktiga ni alla är! men sen var det stipendium som skulle delas ut och det första gick till AMANDA jag säger bara GRATTIS du förtjänar det verkligen bäst! inte bara för dina betyg utan för din underbara personlighet!

men efter det blev det dra tillbaka till skolan få sina betyg och sen var det inte mer med det, vi fick inte enns en liten godis bit av den ska man kalla henne mona eller för en underlig gammal människa? jag tror jag föredrar det sista!

men det jobbigaste av allt var när vi alla iklassen skulle säga hejdå och ge varandra kramar, fy böverlen vad jag sjöt alltså och det gör jag fotfarande, jag kommer verkligen att sakna er 91b även att vi har haft dåliga stunder också men ni alla ÄR underbara och har ett STORT hjärta av guld..., kom ihåg det! jag måste bara säga nåt som var bland det gulligaste jag någonsin sett var att endel killar grätt, fy vad gulligt!

INGEN någonsin kommer kunna ta dessa fyra bästa åren med er! och ni kommer alltid att förbli den bästa klassen!

puss på er alla. och kommer sakna er så mycket att det skulle ta dag och natt för att skriva det,!

här kommer en bild på den bästa klassen genom åren ialla fall enligt mig!


p.s; tårarna bara rinner är jag tror min dator lär få vattenskada! men det är värt det.

xoxo/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar