onsdag 24 juni 2009

ska vi snacka snygg magge...


om vi ska snacka snygg mage kolla bara taylor lautner's mage, jag tror inte jag har sett en sån här snygg mage på länge.. om ni inte har set hans mge kommer en bild här. han har inte bara snygg mage utan han är hur snygg som helst överhuvud taget... hehe...
ni kanske tänker nu, varför skriver hon om en killes mage, och då ska jag svara på den frågan och svaret är, jo för jag hade inget annat och göra och sen hittade jag denna bild på honom på min dator och då tänkte jag att ni också kan få se hur snygg han är... ;) hihi jaja om ni tycker det är jobbigt att läsa min blogg så behöver ni ju inte göra det för jag tvingar er inte läsa,...
men ska gå nu, puss och godnatt får jag väll säga..
xoxo/e

2 kommentarer:

  1. kan vi snacka om att han är snygg och min (a
    LOVE

    SvaraRadera
  2. ja det äär klart vi kan snacka om att han är snygg men du kan bara glömma om att han är din (a ' ;)

    SvaraRadera