torsdag 18 juni 2009

kalmar idag dåe..,

idag var det kalmar med nikki,mia och tobias kul vare som jag sa. har shoppat lite småt och gott, men en sak jag har köpt var en body tröja eller vad det nu heter, det är den som katy perry har gjort,men det är en kropp på tröjan, har inte sett det förens idag kul ju, skulle inte tro det,men det går väll ann, men man måste ju stödja mot aids eller hur det nu stavs. nikki köpte också en , fast i ett linne där det står girls just want to have safe sex, skit cool.
men vi har inte bara shoppat utan vi har ätit på den underbara donken, älskar pommes jag säger bara mhm mhn...
gott vare ska ni veta.
men ialla fall nu är klockan 00:14 och då är det alltså midsommarafton, JIPPI, eller?
jo men jag ska ju vara med min familj och mina kusiner på dagen, sen ska jag vara linn,nikki,frida,elin,felicia och någon som felicia känner, på kvällen, synd att inte alla tjejer kunde vara med :( men men vi får hitta på nåt nån annan dag alla vi tjejer för vi har ju ett helt sommarlov framför oss ;)
hihi
men nu finns det inte så mycket att skriva mer, men ha det bra pöss så länge :*
xoxo/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar