måndag 22 juni 2009

jag säger bara jordgubbar...

idag har det varit en toppen dag, det blev att gå upp kl 12 och dusha sen, satt man sig vi datorn efter det blev det att cykla in till stan möta nikki och linn, men jag mötte även victoria och fanny, trevligt. vi kollade bara i några affärer men hittade inget sen skulle fanny och victoria till havslätt så jag, nikki och linn cykladetill maxi för att titta på cd skivor, trodde nämligen jonas brothers nya skiva hade kommit ut men det hade den inte, får vänta ett tag till. så det blev att köpa jordgubbar, så vi satt utan för maxi i en timme eller nått sånt och åt jordgubbar. hur gott som helst. skrattade så mycket så jag fick ont i magen, sen åkte man hem.

så jag gick ner till havslätt för att mamma jobbade där idag och då tänkte jag att jag kunde få en taccobaguett av henne och det fick jag. gott vare. men nu finns det inte mycket mer att skriva om, men det kanske blir nått inlägg senare får se, men jag vet att ni vill det ;)

hihi

för jag vet att ni älskar att läsa min inlägg.,

men syns på ett tag pösss

xoxo/e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar