onsdag 20 maj 2009

Varför har jag blogg för?

Det var ett tag sen jag skrev i min blogg. Men jag tycker det är ganska tråkigt och jag förstår inte änns varför jag har en blogg för jag använder ju den knappt, men det var kul i börgan (dom två första dagarna) haha, jaja det är nämligen jag som bestämmer när jag ska skriva på denna tråkiga blogg och inte ni. så det så!! x')) ,men vi får väll skriva lite nu då, jag har både bra och dåliga saker att berätta om idag. Det som var bra var att det var en slapp dag i skolan idag, eller chill som nicole säger (hennes nu favvo ord). Men nått som var roligt var att linn, nikki, jag var och åt på grill stgan istället för att äta den där äckliga rutna fisk idioten varenda äckliga onsdag. Så det var gott att äta lite annat idag eller jag åt bara pommes men det är gott det. Men det roliga var när linn sa gomus ockej ni kanske inte tyckte det var nått speciellt men det är för att ni har så tråkig humor och VI har alltid så bra humor (linn,nikki,jag alltså).
Men sen efter det blev det att cykla till stångehamn, och paddla kanot, det var faktiskt väldigt roligt i börgan men sen ska det givetvis bli motvind den vanliga turen, det är såå typiskt att det ska hända just mig.
Men det dåliga med denna dag är att man blir så grymt trött på personer som inte hör av sig och jag är såå grymt trött på att ni inte gör det, säg det rätt ut istället att ni inte vill komma, det är bättre än att ni inte hör av er, era brända bananer, det är vad ni är brända äckliga bannaner...
Nu ska jag inte ödsla mer tid på er, utan jag ska ängna min till mig mig mig mig och inte er er er er... just det jag ska ängna min tid med mina vänner och min familj, hörde ni det MINA VÄNNER...
jag har en sak till som är negativ och det är alla dom på bdb som har man måste vara vän med denna person om man vill se vem den personen är, och det stör igäll mig, bdb är ju försjutton till för att man ska kunna gå in på olika personer. men nej, dom kan gå in på våra och komentera men vi kan inte gå in på deras och jag blir så grymt störd på sånna saker
Men frida fält kan jag förstå för hon har en bra orsak till att ha gästlösen på sin bdb.

detta inlägg blev lite långt men men, det är jag som får bestämma hur lågt detta fula inlägg ska set ut x'))

xoxo/ E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar