onsdag 13 maj 2009

Ny dag och bara 62 dagar kvar..

Idag har det varit en toppen dag, har haft hur kul som helst.
Idag i skolan har vi haft musck och det är alltid lika kul och
vi har kollat på film idag ockå och den heter JUNO den är
verkligen hur kul som helst, man kan verkligen skratta.
Efter skolan blev det att cykla till skokällaren med nicole
och linn, letade nämligen efter ett par skolavslutnings skor,
efter det blev det att ckla in till stan, vi skulle nämligen möta
victoria där för vi skulle fika... Mums...
men när vi ty hade fikat klart så ska jag testa vickans brillor,
och klantig som jag är så ska jag visa nicole hur cool jag blev i
brillorna, så välter jag tre glas, ja vad kan man inte säga mer en
att jag är klantig, så nicole blev inte bara lite blöt ;)
haha, jaja men tack för en toppen dag allihopa.
Men efter stan blev det att cykla hem.
Så nu sitter jag här och lyssnar på Paramore med låten Decoy
hur bra som helst, jag rekomenderar den.
Så har min dag sett ut.

Nu sitter man och längtar till den 13 juli.

xoxo/E ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar