fredag 22 maj 2009

Har dom bästa vännerna!

idag har det variten jätte bra dag, har varit med dom bästa!
men jag vill bara säga att jag kommer sakna elin och rebecca, men ni får ha det i london.
Men tillbaka till dagen, jag har varit med linn,nicole och amanda idag toppen som vanligt, har fikat lite här hemma hos mig och sen blev det att titta på hajen filmerna, dom är rätt otäcka men också väldigt ovärkliga. men jag måste säga att dom är väldigt bra.
Men nått som förvånade mig imorse var att jag och några fler fick ett sms av en viss person och det var det dåligaste jag vet.... han skrev inte änns förlåt på det förbaskade sms:et han kan ju bara ta två pinnar i röven och dansa hullahulla eller vad nu nicole sa att han kunde göra.. förlåt nicole att jag skrev det men jag var bara tvungen.
Men visst det var väll trevligt att han sickade ett sms men det var ju inte bara lite försent att göra det, det är ju försjutton en vecka sent, och du ,måste känna dig rätt dissad, surt för dig!!!
Men nu får du känna hur det känns att inte få något svar av oss.
HAHAHAH..
näe vad taskig jag är nu, eller näe...
Jo men det är jag, vill inte vara så taskig men nu får du känna hur det känns att inte få svar som jag skrev typ nyss.
Jaja,men annars har dagen varit bra.

xoxo/E

2 kommentarer: