lördag 30 maj 2009

Darin i o-hamn...

Idag var det då trolvskillningsmarknaden. Det var faktiskt väldigt roligt, tyckte ialla fall jag. jag gick med dom bästa på stan idag.... och dom är nicole, linn och frida. Och vi har haft lika kul som vanligt. Vi mötte kära elin på stan idag också, alltid lika glad och söööt.
ja vad hände mer jo, jag köpte ett par skit snygga skor, har kollat på dom länge nog och äntligen säger jag bara. Men har inte bara gjort det utan har också typ gått och dreglat över alla snygga killar i lilla o-hamn, och jag vet att det inte bara är jag som tycker det, utan du vet nicole att jag menar dig, haha, puss på dig...
men ialla fall vi kanske inte är rika på affärer i lilla oskarshamn men vi är rika på snygga killar här...
hihi ;)
men nåt som var dagens höjdpunkt var att darin var i lilla o-hamn. åååhh jag måste bara säga att han är hur sööt som helst och han har nog världens fiiinaste bruna ögon.
Men han sjunger också hur bra som helst och han har snygg klädstil och han dansar också hur bra som helst.
och juste det får jag inte glömma jag åkte ett tåg idag, men nicole, min syster sara och min kusin celinne och deras kompis sanna. För att frida och linn är sånna tråkmånsar och vägrar åka tåget... haha
xoxo/E
Men ni ska få se några bilder från idag också här kommer dom----->
the happy gang...













the happy gang....














The sad gang.... ;)















Darin. ;>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar